Subject: Avaliku teabe seaduse täiendamise seaduse (Euroopa Liidu ühtne digivärav) eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: Heleni Mäe <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 13:12:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie: 03.07.2025 nr 2-2/2556-1

Meie: 16.07.2025 nr JUR-3/3565-2

Tere

Ravimiamet kooskõlastab avaliku teabe seaduse täiendamise seaduse eelnõu
arvamust avaldamata.

Lugupidamisega

Heleni Mäe

Ravimiamet

Õigusosakond

Õigusnõunik

+372 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.